לחווית גלישה מיטבית אנו ממליצים לגלוש בדפדפן גוגל כרום
×

zapta care - שירות לקחות ברמה שלא הכרתם


ההבדל בין שירות לשירות מצויין. . .

דמיינו את הסיטואציה הבאה: נכנסתם לקניון, הסתובבתם בין החנויות ולבסוף רכשתם את הטלוויזיה שעליה חלמתם באחת מחנויות הקניון. לאחר חודשיים הפסיקה הטלוויזיה לעבו. מה עושים עכשיו? למי פונים? סביר להניח שאת הטלפון הראשון תעשו לחנות ממנה רכשתם את הטלוויזיה. אם לא תהיו שבעי רצון מהשרות שלו אתם בבעיה לא קטנה. . .

זה מה שקורה כשאין לכם גב חזק. סביר להניח שאפילו לא עלה בדעתכם להשאיר פניה, או לטלפן להנהלת הקניון ולהתלונן בפניהם על השרות הגרוע אותו קיבלתם מבעל החנות.

למה כל ההקדמה הזו? על מנת להבהיר בצורה הפשוטה ביותר מה הההבדל בשירות בין אתרי ההשוואות לבין ZAPTA.

אתרי ההשוואות הם למעשה הקניון, אתר המאגד בתוכו עשרות חנויות ללא קשר ביניהן וללא שום מחויביות מצדן להנהלת הקניון, או לכם הלקוחות. . .

ב - ZAPTA  הדברים עובדים אחרת, במקרה של בעיה אשר מתעוררת במוצר לאחר רכישתו תוכלו לפתוח קריאת שירות באתר (Dispute), המערכת היא מערכת צ'ט בה פנייתכם מועברת ישירות לבעל העסק ולמוקד שירות הלקוחות של ZAPTA. לאחר פתיחת הקריאה למעשה מתחילה תקשורת בינכם לבין בעל החנות, כאשר מחלקת שירות שלקוחות של ZAPTA מכותבת ועוקבת אחרי כל שלב בתהליך.

בעלי העסקים ב - ZAPTA מודעים לעובדה שכל פנייה שלכם בנושא שירות מגיעה גם להנהלת  ZAPTAאשר עוקבת מקרוב אחר הפנייה. דירוג בעלי העסקים הנמצאים במערכת ZAPTA  נקבע בין היתר על פי כמות פתיחת פניות השרות ואופן הטיפול בהן, ובעלי העסקים עושים ככל שביכולתם להמנע מהן.

הבדל נוסף וחשוב לא פחות הוא שבעלי העסקים מקבלים את התשלום מ  ZAPTA עצמה ולא ישירות מכם. כאשר אתם משאירים את פירטי כרטיס האשראי שלכם ב ZAPTA, בעל העסק מקבל הודעה במערכת שממתינה לו רכישה. רק לאחר שבעל העסק יאשר את העסקה יועבר אליו התשלום.

בנוסף לכל, שירות הלקוחות של  ZAPTA עומד לרשותכם בכל על במגוון דרכים ליצירת קשר:

בטלפון: 077-3-247-247 | WhatsApp: 054-3-47-47-47  | Service@zapta.co.il  E-Mail:



 

 

Logo