לחווית גלישה מיטבית אנו ממליצים לגלוש בדפדפן גוגל כרום
×

איך למכור באינטרנט בלי להקים אתר אינטרנט?


חנות חשמל, בשמים, או ציוד לבעלי חיים. מי מאתנו לא היה רוצה יותר לקוחות ויותר מכירות?

הצרכנים עוברים לקנות באינטרנט – וזאת עובדה.

 בואו נסקור לרגע את שלל האפשרויות שעומדות בפניך בעל העסק על מנת להגדיל את קהל לקוחותיך ולהתחיל למכור דרך האינטרנט.

 

1. בניית חנות וירטואלית בעיצוב ייחודי – תהליך הקמה ראשוני של אלפי שקלים שלרוב לוקח מספר שבועות או חודשים, את החנות תצטרכו לפרסם בגוגל ובשאר מנועי החיפוש, להשקיע שעות רבות ביום על מנת לעדכן בה את המוצרים והמחירים.                                                            

2. חנות על פי תבנית – מינימום גמישות בעיצוב החנות, אמנם בד"כ אין עלות הקמה ראשונית, אך תדרשו לתשלום חודשי קבוע על סך מאות שקלים, זאת לפני פרסום, שיווק, זמן יקר לעדכון המוצרים בחנות.

3. פרסום באתרי השוואות מחירים – פרסום החנות ב זאפ | zap או במנועי השוואות מחירים אמנם יביא לחשיפה מוגברת, אך אתה גם כמה סוגיות שעליכם לקחת בחשבון כגון: פרסום המחירים שלכם בפני המתחרים שלכם, תשלום על כל הקלקה של לקוח שנכנס לחנות שלכם, גם אם לא בהכרח רכש (רוב הכניסות אינן מניבות קניה בפועל). בנוסף על כל מוצר תצטרכו באופן אוטומטי להעמיס גם דמי משלוח מפני שאין באפשרותכם לדעת אם הלקוח הפוטנציאלי יגיע מאילת או מקרית שמונה.

בזאפטה אין לכם צורך להקים אתר אינטרנט. בקשות להצעת מחיר יגיעו אליכם וכל מה שתצטרכו לעשות זה לפתוח את הקישור אותו צירף הלקוח, בקישור תראו מה מעוניין הלקוח לרכוש ומה המחיר שמצא – הצלחתם להציע מחיר זול יותר, העסקה שלכם. המחיר שתציעו יגיע אך ורק ללקוח וכך לא תחשפו את המחירים שלכם למתחרים וליבואנים מהם אתם רוכשים.

יתרון נוסף אשר יאפשר לכם להציע מחיר אטרקטיבי יותר מהמחירים באתרי ההשוואות דוגמת זאפ | zap הוא הידיעה מאיזה איזור הלקוח. מידע זה יאפשר לכם להחליט אם לספק ללקוח את המוצר בעצמכם וכך להפחית את עלויות המשלוח, או לשלוח לו את המוצר.

עכשיו נשאר לכם רק להחליט אם לשלם על הקלקות ( זאפ | zap ושאר אתרי ההשוואות) או לשלם רק על הצלחות.

Logo